2010. december 28., kedd

Karácsonyi díszítés

  Tavaly karácsonykor készítettem ezeket a díszeket. Idén már nem volt időm bővíteni a készletet, de majd jövőre! A koncepció a fehér-arany összeállításon alapult, ill. az angyalos díszeken. Készítettem papírból, filcből angyalokat, de mivel ez kevésnek bizonyult, arany és fehér szalagokból masnikat is készítettem. Ezen kívül a hobbi boltból vettem papírlabdácskákat és arany színű lakkfilccel rajzoltam rá díszeket. (Mivel ezeken van egy lyuk fölül, csak egy szalagot kell a csomójánál beledugni és kész a dísz.)




















A lakás többi részébe is ki kellett találni valami dekorációt, hogy szépen feldíszítve várjuk az ünnepet. A lépcsőfeljáróhoz egyszer a gyerekek által szedett gesztenyét függesztettem föl. Annyira megtetszettek a csüngők, hogy mostmár minden évszakban az annak megfelelőt rakujuk fel (télen ezeket az angyalokat, ősszel leveleket és gesztenyét, tavasszal katicákat és virágokat - ez megmarad nyárra is).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése