2010. december 28., kedd

Rókáné komámasszony fülönfüggői

  Nem tudom ki emlékszik erre a mesére, mert több változatban is él. A húgomnak például a nyuszi csengettyűje címmel futott a történet, amikor a bokor nem akarja visszaadni a ráakadt fülönfüggőt/csengettyűt.
  Hogy ez hogy jön ide? Hát, a fülönfüggők miatt. A nemezzel való ismerkedésem első darabja ez a fülbevaló.


















  Egy barátnőm (http://veranasfa.blogspot.com/) gyönyörű ékszereket készít drótból és gyöngyből, amiből nekem is van egy szép darab. Gondoltam, ha már gyúrtam egy nemezgolyót, akkor kéne belőle készíteni valamit, mondjuk egy fülbevalót. Így a drótozással készült ékszerek világában is kipróbáltam magam - no, nem jutottam messze! Ebből a típusból készült még egy pár (egy lila, amit az egyik barátnőmnek adtam) és készült két "igazi" drótos. Az egyik a sógornőmnek, a másik egy másik barátnőmnek, akinek sajnos azóta sem tudtam odaadni. Pedig nagyon jópofa, mert egy pár violinkulcs gyöngyökkel! Persze most nem találom, hogy felrakjam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése